skandal panas Najib dengan perempuan selepas altantunya !!! jenaka politik terbaru masakini

Najib sekarang tengah sibuk untuk minta semua pemimpin BN berhati-hati dan jaga disiplin selepas skandal Chua Soi Lek. Tapi dalam masa yang sama beliau dan Isteri juga ada skandal dengan wanita dan lelaki lain. Ini adalah gambar sebenar bukan super impose….Sesiapa pun yang lihat gambar ini pasti tidak akan pertikaikan kesahihanya. Apa Najib nak jawab lepas nie. Ini betul-betul melanggar hukum syarak dan moral rakyat Malaysia! sila lihat gambar dibawah!

Walaupun tak da adegan seks macam Chua Soi Lek, tapi ini sudah cukup untuk memberitahu kita bahawa pemimpin BN masih tak faham-faham hukum agama, dah tua-tua pun tak sedar diri lagi.

Komen : tengok , fikir dan fahamilah…..

12 Responses

  1. Entah apalah maksud sebenar penulis lama syukran . wordpress di atas mengulas isu gambar tadi…

    Tetapi kerana politik, semua turut mencari apa sahaja modal memburukkan siapa sahaja musuh mereka…

    Inilah yang bahaya kepada akidah dan ibadah kita…

    Takut menyesal ketika ajal sudah tiba.

    Hati hatilah menulis dan mencari apa yang hendak ditulis….

  2. Aku tak sokong mana-mana, cuma nak ingatkan diri aku dan kawan-kawan

    Islam tu kena belajar, bukan diwarisi.

    Kebanyakan anak-anak yang lahir yang nama Islam Melayu ingat mereka dah ISLAM.Belum lagi kalau tak paham islam, janganlah mengaku Faham. Buat rosak ISLAM je

    Pegi belajar dulu….

  3. tak kisah la..penulis tu takde modal ke apa ke…tapi kita ni sebagai org islam tahu batas2 yang mana boleh dan yang mana tak boleh…kalau dah bersentuh2 bukan muhrim..dosa tu..igt skit..mmg nampak kecik..tapi dosa..igt kita ni hamba Allah..igt balasan Allah kelak..jgn igt hidup didunia ni selama2nya…so anda mampu berfikir..fikirla masak2…tujuan gambar ini disiarkan untuk mengingatkan kita…bukan kerana politik..tak kerana politik pun..macam2 dah terjadi..gambar ni memberi kita kesedaran dan membuat pilihan yang betul..bukan main redah je..berubah la…semoga kalian dapat kesedaran…

  4. kalau gambar macam ini pun consider skandal, mampus lah seluruh manusia … jangan salah guna agama untuk tujuan kamu sajelah ….

    walaupun tajuk betul tapi article kamu tunjuk berapa naive u punya judgement and cuma boleh diketawakah aje …

  5. anwar, nizar dan badrul amin pun pegang tangan perempuan. sentuh sikit ka, sentuh banyak ka, cium pipi ka, semua sama saja. kira sentuh juga.

    kira lagi teruklah tiga orang ni pasal depa rasa depa lebih islam dari orang islam lain.

    • Ha ha ha banyak lagi cerita lain yang pembangkang boleh buat nak bagi orang orang muda kita percaya. Cerita lagu ni tak payah la . Buat dosa kering aja. Niat kalau yang ikhlas allah tau tapi niat tak ikhlas tu yang payah orang nak tau.Tambah tambah bawa masuk pempuan dalam bilik kah kah kah

  6. toyyib!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. penulis ustaz moden ini sendiri yang nampak nya cenderung kepada kerajaan, tetapidisalahhkan parti pembangkang, anta menulis mengikut nafsu dan kecenderungan politik anta bukan berdasarkan mata hati anta..

  8. teruslah menulis,semoga ada kebaikkan.

  9. sebagai rakyat kita seharusnya berdoa dan menyedarkan orang yang lalai. aku hairan dengan rakyat malaysia nie, fanatik sangat kite tak habis-habis nak bergaduh sesama sendiri disebabkan oleh idelogi pemimpin.kita tak tahu depan mata bercakar sesama sendiri pemimpin yang kita suka walhal pemimpin atas sesama merea minum sekali cuma tak nampak sahaja.kita nak komen pasal peminpin padahal anak jiran kita berdua-duaan di taman kita tak tegur,kalau diatas mcm itu lagi teruk di balik rakyat.yang penting kita kene ubah diri dan masyarak di sekitar kita baru buleh ubah diatas.sebab sekarang pemimpin tak mcm dulu pemimpin sekarang mcm pahat kene ketuk baru buat,tak kira pembangkang ker atau kerajaan semua sama saja.

  10. Isu di atas bukan skandal ia cuma melanggar piawaian Islam. Berdosalah. Tapi kita perlu juga lihat dari niat sesaorang. Mak Chik tu cium najib itu seperti sayang ibu kepada anak bagi tu juga Najib. Kalau tidak masa kan tak malu di depan orang dan camera.

    Rosmah punyai kes : Melayu delemma. Orang putih cium tu macam salam x kira lelaki perempuan dan orang Afghanistan pula berpelukan dengan lelaki sahaja sbb budaya Islam. Budaya negeri sejuk berpelukan satu yang biasa dan di galakan!!!

    Rosmah dan orang Islam perlu tegas mengenai protokol Melayu dan Islam. Ini satu gambar sahaja. Lain kali tak buat dah kot.

    • kalau org depa buat serban empat belas bakul buat dosa lidah pun tak apa.jangan org lain saja semua dosa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: