Nik Aziz sudah jatuh murtad ?

4 Responses

  1. assalamu’alaikum ustaz,

    macam mana nak perbetulkan pengikut kalau yg di atas sekali berajakan nafsi-nafsi semata? segala kesilapan tok guru tidak pernah dipersoalkan. jika dia menngiringi sami mengarak kain kuning tersebut utk dipakai oleh ketua sami kuil dlm ibadat sami buddha, samalah seperti dia mengarak salib yg dipacak dipuncak @ dlm gereja utk menjadi lambang ibadat & kepercayaan agama kristian! sama juga seperti dia mengarak patung2 krishna @ raja dlm agama hindu!! subahat qubra tu!

  2. SALAM TAT…. ustat ni agama dah tinggi sangat habis dah kitab kitab dibaca termasuk kitab kitab arab dan banyak lagi rujukan penoh satu bilik bahkan penuh ruang tamu dangan kitab dan buku tapi tak campor orang…..24 jam baca kitab tu le kalau dah belajar tinggi sesekali cuba pandang bawah…..kata orang melayu masuk kandang kambing mengembek masuk kandang kerbau menguak …….setakan pakai kain kuning je apa ada hal…..nabi pegi rumah orang kapir pun minim air dp gelas yang digunakan olih orang kapir….jadi yg ustazzzzz tu menyalak kenapa??????????????? bodoh

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: